poniedziałek, 24 listopada 2014

Liebster Blog Award - MamaDamaiPies - nominacja :)

Zostałyśmy nominowane do zabawy Liebster Blog Award.
 Za nominację dziękujemy MammaDammaiPies :)


O to zestaw pytań, które otrzymałyśmy i nasze odpowiedzi :)

Andzia

1. Masz awokado, co z nim zrobisz?
               Nie przepadam za awokado, ale czasem dodaje do sałatki albo podaje z krewetkami :)

2. Jak dokończysz to zdanie " Najbardziej nie lubię gdy... "?
              Najbardziej nie lubie, gdy zmieniają się plany... 

3. Najpiękniej pachnący płyn do kąpieli, to?
             Luksja Carmel Waffle ♥

4. Jaki gadżet ostatnio przypadł Tobie do gustu?
             Tablet edukacyjny dla dzieci :)

5. Ty i Twój telefon to? 

               Nierozłączna para :) śmieją się ze mnie, że dodzwonić się graniczy z cudem, ciągle zajęte :)

6. Jako dziecko, kim chciałaś zostać w przyszłości?
                Bizneswoman, ale jeszcze wtedy nie wiedziałam, że tak to się właśnie zwie..
Moja najlepsza zabawa - biuro, sterta papierów, telefony, władza :D 
Później mi to przeszło i zabrałam się za naukę gotowania, marzyłam o własnej knajpie, 
jest w tym coś do dziś.. :)

7. Najdziwniejsze jedzenie które trafiło do Twojego brzucha to?
                Usiłuje sobie przypomnieć, ale nic oprócz kalmarów nie przychodzi mi do głowy :)
                 Jednak okazały się bardzo dobre ! :)

8. Kapcie czy parada na bosaka?

           Parada na bosaka, ewentualnie baletki materiałowe :)

9. Miejsce na ziemni które chciałabyś odwiedzić?

           BALI !!! Jednak przeraża mnie wizja tak długiego lotu :( chlip chlip
Nie lubię latać.. 

10. Potomstwo. Ile Bóg da czy tyle ile mam mi wystarczy? :)

           Póki co mam jedno :) ale na pewno minimum dwoje :)


Ola

1. Masz awokado, co z nim zrobisz?
Oczywiście sałatkę :) z suszonymi pomidorami, szpinakiem, serem feta i prażonym słonecznikiem! Uwielbiam!

2. Jak dokończysz to zdanie " Najbardziej nie lubię gdy... "?

Mam mało czasu, a dużo do zrobienia.

3. Najpiękniej pachnący płyn do kąpieli, to?
Jak już to żel pod prysznic (rzadko kiedy biorę dłuuuugą kąpiel), najlepiej o zapachu, czekolady i migdałów :)

4. Jaki gadżet ostatnio przypadł Tobie do gustu?
Zależy jaki gadżet... Bo jeśli chodzi o jakieś nowinki technologiczne to właściwie nic. Najważniejsze, że mam dobry internet w telefonie! Ale zakochałam się w Cotton Balls.:)

5. Ty i Twój telefon to? 
Jesteśmy właściwie nierozłączni. Korzystam z niego cały czas, piszę, dzwonię, czytam wiadomości, sprawdzam fejsika :D, robię zdjęcia.. Uwielbiam go! :)

6. Jako dziecko, kim chciałaś zostać w przyszłości? 
Zawsze lubiłam się bawić w nauczycielkę, lubiłam opiekować się małymi dziećmi :) I teraz też najbardziej chcę z nimi pracować. 

7. Najdziwniejsze jedzenie które trafiło do Twojego brzucha to?
Właściwie to nic! Uwielbiam próbować różne, nowe smaki :) Jedynie nie przepadam za taką "kapuścianą" kuchnią.

8. Kapcie czy parada na bosaka?
Zależy, ale patrząc za okno to - ciepłe kapciuchy :))

9. Miejsce na ziemni które chciałabyś odwiedzić?
Jest ich naprawdę bardzo wiele! Ale ostatnio myślałam dużo o krajach skandynawskich, Norwegia, Finlandia :)

10. Potomstwo. Ile Bóg da czy tyle ile mam mi wystarczy? :)
Zawsze marzyła mi się 3 szkodniczków, ale pewnie stanie na 2... Zobaczymy co przyniesie życie :)

Blogi które nominujemy:


Nasze pytania:
1. Największa słabość to... ?
2. Słodkie czy słone? :)
3. Najbardziej lubisz, gdy... ?
4. Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa to... ?
5.Ulubiony film to... ?
6. Najbardziej przystojny aktor/celebryta to... ?
7.Za co najbardziej lubisz zimę... ?
8.W jaki sposób lubisz najbardziej odpoczywać?
9.Co robisz zaraz po przebudzeniu?
10.Idealny wieczór to...




Bawcie się z nami!

3 komentarze:

  1. ooooo prosze, troche mi się przypomniały złote myśli za czasów podstawówki:D a biznsewoman to chyba kazda chciala byc :) dziekuje za nominacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz mi wybaczyc, ale nie chce mi sie w to bawic ;p wybaczysz prawda? :*

    OdpowiedzUsuń