piątek, 3 stycznia 2014

Święta Bożego Narodzenia part 2 :)

Święta, święta i po świętach... 
Jak ten czas szybko leci. Jest najpiękniejszy w roku, zawsze na niego czekam z niecierpliwością.. uwielbiam, grudzień i TO zamieszanie przed Świętami Bożego Narodzenia. Gdy byłam młodsza czekałam na Wigilię,choinkę, prezenty i wszystkie pyszności na stole :) Teraz.. Bardzo doceniam czas spędzony z rodziną.. I tego roku nie chciałam nikogo zaniedbać ;) i udało się. Jeździliśmy od domu do domu, żeby choć chwilkę zobaczyć się z babciami, ciociami, kuzynami itd ;). Zazdroszczę mojemu synkowi sporego kuzynostwa ;) i zależy mi aby Adaś miał kontakt ze swoimi bliskimi, aby ten czas również kojarzył mu się jak najlepiej, żeby docenił to jaką ma super rodzinkę i jaką liczną! 
  Kiedyś to on będzie miał takie przemyślenia na temat świąt, będzie się zastanawiał co lubi najbardziej i co sprawia mu najwięcej radości. ;) Dla mnie również był to czas intensywnego myślenia, postanowień.. Podsumowanie roku. Myślę, że sporo z Was miało podobnie. Tak więc życzę Wam, aby każde marzenie się spełniło, a postanowienia na nowy rok doszły do skutku, żeby było lepiej niż w 2013 ;) 

I oczywiście porcja zdjęć Adaśka :) Czas nam leciał tak szybko, że niestety nie miałam kiedy robić zbyt wielu fotek. Wszędzie zamieszanie, pełno ludzi, dzieciaczków.. Ale było cudownie :)





































































Kochani, stylizacji nie podaję, gdyż wszystko w co ubierałam małego jest z H&M ;) hehe

A tu jeszcze kilka zdjęć zrobionych w międzyczasie, w domku w trakcie zabawy, przed wszystkimi świątecznymi wizytami ;)




















































Jeszcze raz dla Was wszystkiego dobrego w Nowym Roku i "do zobaczenia" ;)


Autor: Ola

6 komentarzy:

  1. Rośnie Adasiulek - mały Artysta. Aż miło popatrzeć na te roześmiane buźki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie, na którym Twój mąż podnosi Adama za ubranie ... jest sadystyczne, wzbudza negatywne emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z całym szacunkiem.. To Twoje Anonimku spostrzeżenie, ponieważ akurat wtedy trwała świetna zabawa ;) i Adaś wygłupiał się razem z tatą, a Kuba to zrobił dla żartu ;)

      Usuń
    2. Hahahah negatywne emocje? Chyba tylko w Twoim przypadku :)

      Usuń
  3. Kocham bardzo waszą całą trójeczkę :* Adasiulek jest cudowny :)))

    OdpowiedzUsuń